top of page
Samsung-77.jpg

Welcome at
Samsung's
Seoulmates

Een kleurrijk foodcourt met heel veel verschillende smaken. Niet alleen in het assortiment, maar ook in de services gedurende de dag. Niets is hier onmogelijk en iedere dag dagen wij onszelf uit. Kortom, een dynamische locatie!

 

The We Canteen Team

samsung-67.jpg
samsung-90.jpg

Our ‘Seoulmates’ concept

Met het white label concept Seoulmates, zoomen wij enerzijds in op de samenwerking met Samsung. Een concept waarbij wij als ‘Seoulmates’ elkaar versterken en het beste in elkaar naar boven halen. Om zo samen een uniek horecaconcept neer te zetten. Met een focus op gezond, persoonlijk en gevarieerd. En natuurlijk is Seoulmates gerelateerd aan de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul. Waar de roots van Samsung liggen…

1+1=3

Our signature

Samsung wil blijven vernieuwen. Niet alleen in haar eigen producten, maar ook in de werkcultuur voor haar medewerkers. Dit is ook in ons horecaconcept terug te zien. Zo is het hele Seoulmates team betrokken bij de creatie van het weekmenu. Waardoor het menu zo gevarieerd mogelijk is en de voorkeuren van de Samsung medewerkers zijn toegevoegd. Met als resultaat dat zij verrast worden als hun favoriete gerecht wordt geserveerd. Daarnaast wordt er continu nagedacht over beleving: zoals het toevoegen van verse kruiden in de pantry’s om zelf te knippen voor in de thee. Of een smoothie bar waarbij je je eigen smoothie kunt samenstellen.     

 

Ook het avondmaaltijdenconcept ‘Seoulfood’ heeft een vernieuwend karakter. Dit concept is opgezet om medewerkers te ontzorgen in het avondeten. Een extra service gefocust op gemak. Ideaal voor als er weinig tijd is! Via een eigen website kunnen medewerkers het weekaanbod inzien en een maaltijd reserveren. De maaltijden zijn vers, gezond en tot ¾ klaargemaakt door het Seoulmates team. Zo hoeven medewerkers het thuis alleen nog even op te warmen. 

Team

team.jpg
seoulfood.jpg

We Canteen

samsung-107.jpg

Signature
dishes

“Ondanks dat de medewerkers van Samsung houden van verrassingen, is het op woensdag standaard ‘ei dag’. Een uitsmijter met kaas, spek of ham is hier heilig. Een echte klassieker! Daarnaast is onze ‘Make Your Own’ broodjesbar erg in trek. Medewerkers geven hun topping door en de medewerker achter de counter maakt het broodje à la minute. Ook de saladebar met tenminste twaalf componenten is erg populair. Op drukke dagen maak ik de saladebar wel 1,5 keer en dan is aan het einde van de lunch alles op. Maar ook Mediterraans comfort food loopt goed, zoals een turkse pizza met pulled chicken en huisgemaakte sauzen of een romige pasta met gamba’s en groenten. De medewerkers houden hier van variatie.”

 

- Chef Bram

samsung-35b.jpg
samsung-54.jpg

Sustainable
character

De derving bij Samsung ligt extreem laag, namelijk op 2% (!). Dit komt vooral door het creatieve brein van Chef Bram. Hij denkt vooruit in het verwerken van overgebleven eten en drinken. Zoals het verwerken van de avondmaaltijden in broodsalades en de saladebar in de soep. Ook wordt er geen menu gecommuniceerd: dit blijft een verrassing. Zo kan het menu dagelijks worden aangepast. Daarnaast is het assortiment bij Samsung zoveel als mogelijk plasticvrij. Flesjes drinken worden in glas aangeboden en de ‘to go’ gerechten worden in kartonnen disposables geserveerd. Sustainable Seoulmates! 

samsung-109.jpg

Our
barista

Barista Suien is het vaste gezicht van de espressobar. Met haar Italiaanse achtergrond en barista skills, wil niemand meer iets anders: Suien’s koffie is het lekkerst! En het gekke is, Suien lust zelf geen koffie. Omdat de espressobar bij de entree van het foodcourt zit, verwelkomt Suien iedere medewerker en gast. Ze weet wat er speelt, wat iemand lekker vindt en waar er behoefte aan is. Onze stille kracht!

samsung-26.jpg
samsung-8.jpg
samsung-12.jpg

Facts & Figures

275

Gemiddeld
aantal
lunchgasten

 

360

aantal
kantoor-
medewerkers

 

Nationaliteiten

Met name
Nederlands,
Belgisch en 
Koreaans

 

havengebouw-13.jpg

Iedere dag werken wij aan het toevoegen van een extra beleving, service of product. Zodat een medewerker het foodcourt binnenkomt met de reactie ‘wow dat is nieuw!’. Hierdoor worden ze niet alleen verrast, maar komen ze ook graag terug. Met bijna 100% conversie aan lunchgasten lukt dit aardig. Zo creëren wij een actieve ontmoetingsplek.”  

Manager Samsung Seoulmates

Milou

Signature

Foodcourts

havengebouw_-7.jpg

 

Havengebouw

button.jpg

 

TomTom

button2.jpg

 

Go West

button.jpg

Quarter Avenue

button2.jpg

​

The Joan

bottom of page