Welcome at
Samsung's
Seoulmates
Een kleurrijk foodcourt met heel veel verschillende smaken. Niet alleen in het assortiment, maar ook in de services gedurende de dag. Niets is hier onmogelijk en iedere dag dagen wij onszelf uit. Kortom, een dynamische locatie!
The We Canteen Team
Our ‘Seoulmates’ concept
Met het white label concept Seoulmates, zoomen wij enerzijds in op de samenwerking met Samsung. Een concept waarbij wij als ‘Seoulmates’ elkaar versterken en het beste in elkaar naar boven halen. Om zo samen een uniek horecaconcept neer te zetten. Met een focus op gezond, persoonlijk en gevarieerd. En natuurlijk is Seoulmates gerelateerd aan de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul. Waar de roots van Samsung liggen…
1+1=3
Our signature
Samsung wil blijven vernieuwen. Niet alleen in haar eigen producten, maar ook in de werkcultuur voor haar medewerkers. Dit is ook in ons horecaconcept terug te zien. Zo is het hele Seoulmates team betrokken bij de creatie van het weekmenu. Waardoor het menu zo gevarieerd mogelijk is en de voorkeuren van de Samsung medewerkers zijn toegevoegd. Met als resultaat dat zij verrast worden als hun favoriete gerecht wordt geserveerd. Daarnaast wordt er continu nagedacht over beleving: zoals het toevoegen van verse kruiden in de pantry’s om zelf te knippen voor in de thee. Of een smoothie bar waarbij je je eigen smoothie kunt samenstellen.
Ook het avondmaaltijdenconcept ‘Seoulfood’ heeft een vernieuwend karakter. Dit concept is opgezet om medewerkers te ontzorgen in het avondeten. Een extra service gefocust op gemak. Ideaal voor als er weinig tijd is! Via een eigen website kunnen medewerkers het weekaanbod inzien en een maaltijd reserveren. De maaltijden zijn vers, gezond en tot ¾ klaargemaakt door het Seoulmates team. Zo hoeven medewerkers het thuis alleen nog even op te warmen.
Team
We Canteen
Signature
dishes
“Ondanks dat de medewerkers van Samsung houden van verrassingen, is het op woensdag standaard ‘ei dag’. Een uitsmijter met kaas, spek of ham is hier heilig. Een echte klassieker! Daarnaast is onze ‘Make Your Own’ broodjesbar erg in trek. Medewerkers geven hun topping door en de medewerker achter de counter maakt het broodje à la minute. Ook de saladebar met tenminste twaalf componenten is erg populair. Op drukke dagen maak ik de saladebar wel 1,5 keer en dan is aan het einde van de lunch alles op. Maar ook Mediterraans comfort food loopt goed, zoals een turkse pizza met pulled chicken en huisgemaakte sauzen of een romige pasta met gamba’s en groenten. De medewerkers houden hier van variatie.”
- Chef Bram
Sustainable
character
De derving bij Samsung ligt extreem laag, namelijk op 2% (!). Dit komt vooral door het creatieve brein van Chef Bram. Hij denkt vooruit in het verwerken van overgebleven eten en drinken. Zoals het verwerken van de avondmaaltijden in broodsalades en de saladebar in de soep. Ook wordt er geen menu gecommuniceerd: dit blijft een verrassing. Zo kan het menu dagelijks worden aangepast. Daarnaast is het assortiment bij Samsung zoveel als mogelijk plasticvrij. Flesjes drinken worden in glas aangeboden en de ‘to go’ gerechten worden in kartonnen disposables geserveerd. Sustainable Seoulmates!
Our
barista
Barista Suien is het vaste gezicht van de espressobar. Met haar Italiaanse achtergrond en barista skills, wil niemand meer iets anders: Suien’s koffie is het lekkerst! En het gekke is, Suien lust zelf geen koffie. Omdat de espressobar bij de entree van het foodcourt zit, verwelkomt Suien iedere medewerker en gast. Ze weet wat er speelt, wat iemand lekker vindt en waar er behoefte aan is. Onze stille kracht!
Facts & Figures
275
Gemiddeld
aantal
lunchgasten
360
aantal
kantoor-
medewerkers
Nationaliteiten
Met name
Nederlands,
Belgisch en
Koreaans
Iedere dag werken wij aan het toevoegen van een extra beleving, service of product. Zodat een medewerker het foodcourt binnenkomt met de reactie ‘wow dat is nieuw!’. Hierdoor worden ze niet alleen verrast, maar komen ze ook graag terug. Met bijna 100% conversie aan lunchgasten lukt dit aardig. Zo creëren wij een actieve ontmoetingsplek.”